Klachtenformulier Alpina
Ondanks onze uiterste zorg bij het uitvoeren van onze werkzaamheden kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij stellen het op prijs dat u ons dit laat weten! Bij het in behandeling nemen van uw klacht kunnen wij om foto’s van het geleverde product vragen.
* verplicht
Na ontvangst van dit formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Protocol klachtenafhandeling
Wij hechten veel waarde aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Om een hoog kwaliteitsniveau te kunnen blijven garanderen is het niet alleen nodig correctieve acties naar aanleiding van klachten van klanten te nemen, maar klachten ook te voorkomen. Daartoe plegen wij regelmatig overleg met onze medewerkers, onze leveranciers en natuurlijk vooral met onze klanten in de vorm van feedback gesprekken.
Mocht u desondanks een fout constateren, dan kunt u uw klacht op verschillende manieren kenbaar maken aan onze medewerkers. Zij zijn mede verantwoordelijk is voor het beantwoorden c.q. oplossen van uw klacht.
Klacht | Voorwaarden | Geboden oplossing |
Bloemen niet geleverd | Reactie binnen 2 weken | Alsnog leveren met excuus attentie. |
Niet geleverd, niet thuis | Reactie binnen 2 weken | Niet-thuiskaartje door de brievenbus en op afspraak 1 keer opnieuw bezorgen. |
Te laat geleverd | Reactie binnen 5 werkdagen | Opnieuw bezorgen en een excuus attentie t.w.v. € 15,-. |
Te vroeg geleverd | Reactie binnen 5 werkdagen | Opnieuw bezorgen op de juiste datum en een excuus attentie t.w.v. € 15,-. |
Kwaliteit niet goed | Aantoonbare reactie binnen 5 werkdagen (evt met foto) | Bezorging van dezelfde bestelling. |
Onvolledige levering | Reactie binnen 5 werkdagen | Nalevering/vergoeding van het ontbrekende met een excuus attentie t.w.v. € 15,-. |